uudis

Koostööpartner

Visiitkaart on kaasaegse ärikommunikatsiooni asendamatu atribuut. Esimene esitlus algab reeglina visiitkaartide vahetamisega. Neil on eriline tähendus välismaalastele, inimestele, kes ei räägi kaardi omaniku emakeelt. Sellel pinnal on visiitkaartide vormi ja sisu nõuded, mis tulenevad ettevõtte selgesti väljendatud eripärast. Näiteks: kui visiitkaardid kuuluvad autokindlustusseltsile, on asjakohane teha need isekleepuvale paberile ja heledale kujundusele nii, et autode omanikud saaksid neid kleepida autosse. Kui kaart kuulub arstile või juuksurile, saate seda kasutada samal ajal ka kohtumise registreerimiseks – lihtsalt tehke visiitkaarti tagumisel poolel kuupäeva ja kellaaega lahtri. Ettevõtte, kes müüb väikseid standardseid kaupu või teenuseid, võib tuua nende nimekirja. Ettevõtjate ärikaartide nõuded ei ole nii ranged.

Author


Avatar